maanantai 15. heinäkuuta 2013

hands in the air like we don't care

hellureei ! :)
Vihdoinkin tulee päivitystä miultakin. Todellakin, ehin olla kotona neljä päivää, ennenkun alko oksentelu ja muutenkin pahoinvointi joka päätty lopulta niin, et jouduin takasin sairaalaan. Heiluin sairaalassa nenämahaletkussa ja tipassa monii päiviä. Lääkäri järkytty miun älyttömästä laihtumisesta - olin tosiaankin kipeenä ollessani laihtunu seitsemän kiloa. Aloin saamaan "ruokaa" suonensisäsesti. 
Olo oli ihan hirvee, päivät meni sängyssä maatessa koska en jaksanu tehä mitään muuta. Öisin en saanu nukuttua. Hirveimpiä päiviä miun elämässä. 
Lopulta sain nenämahaletkun pois ja aloin varovaisest saamaan soseutettuja ruokia ja velliä. Pahoinvointi hävis kokonaan ja hitaasti mahakin alko toimimaan. 
Vietin sairaalassa tällä kertaa pidempää ku viimeeks - 10 päivää. Saara ja Elina kävi kattomassa miuta, porukat kävi joka päivä pariki kertaa. 

Pääsin vihdoinkin eilen kotiin noiden kymmenen pitkän päivän jälkee. Toivon, et voin nyt vaa nauttia kesästä enkä joudu ramppaamaan sairaalan päivystyksessä tai pahimmas tapauksessa joudu jälleen osastolle. 
Miun koko kesä on menny sairaalassa tai siinä, ku oon sairastanu kotisohvalla. Ehin onneks käydä Kreetalla Saaran perheen kanssa ja olin töissäkin muutaman päivän. Tulin kipeeks ennen juhannusta ja se on vast nyt ohi. Oon ollu kipee melkein kuukauden.
Aion elää loppukesän niin täysillä ku pystyn. En oo pystyny olemaa kavereiden kanssa ja oon vaa Facebookista seuraillu, ku muut pitää hauskaa. Masentavaako - kyllä vaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti