tiistai 11. joulukuuta 2012

i'm in love with you

asdjflskrnnsjkcks 
^ kuvaa mun päivää hyvin just nyt

Ei kiinnostais pätkääkään tehä yhtään mitää, mantsan koe huomenna ja en oo lukenu paskaakaa. Kerra oon alueen selaillu läpi. Mantsa on just sellane aine, mikä ei kiinnosta pätkääkää. Suot ja metsät ei oo mun juttu. Eikä mitkään ihmisten ikäpyramidit, mitkä selittää jotain ei_tärkeetä Suomen väkiluvusta. 

Mulla on ollu tän iltapäivän joteki jännä olo, semmone et kokoajan on kylmä ja ikävä kaikkii. Ei tekis mieli tehä yhtään mitään, kuunnella vaa tota One Directionin yhtä kappaletta. Kaipaisin just nyt tänne vaik Saaraa piristämään, tai jotai muuta kaverii. Mutku toi yks tyhmä asuu tuol noin kaukana ja ei pääse kulkee mitenkään, ku tuol on puol metrii lunta. En menis ulos vapaaehtosesti. Toivon oikeesti niin kovin, et kesä tulee pian, ni pääsen kulkemaa ihan vapaasti skootterilla ympäriinsä. Ja ei ois pimeetä, vihaan pimeetä yli kaiken. Pimeys on sellast ankeeta ja kylmää, tulee vaan kylmyys mielee ja jotkut villieläimet, mitkä voi syödä mut, ku ootan vaik aamulla bussii. Mietin vaa, et joku aamu sielt kylältä päi oikeesti tallustele joku helvetin iso karhu ja syö mut. 

Mulla on ollu kokoajan kylmä, koulussa varsinkin. Meiän koulu on sellanen kivikautine, ei siinä oo mitään kunno lämmityksiä tai mitää eristyksiä. Patteritkaa ei oo päällä. Rehtori selitti jotain, et "kiviseinät ottaa kesällä lämpöä ja lämmittää rakennusta talvella", mut toi ei todellakaan oo totta. Kiviseinät on iha jääkylmiä.

the boys who .. 








"You'll never love yourself half as much as I love you. 
You'll never treat yourself right darling but I want you to. 
If I let you know, I'm here for you.
Maybe you'll love yourself like I love you."

mulla on niin iao ikävä sua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti