maanantai 3. joulukuuta 2012

And I don't care about the presents: Luukku 3

Toi otsikko, and i don't care about the presents, ei kyl pidä paikkaansa :D Mutta jokatapauksessa tässä luukussa esittelen mun käsilaukkuu ja mitä se sisältää :D Voin kertoo et mun laukusta voi löytyy iha mitä vaa. Hyvällä tuurilla mulla on mukana kolmet kengät :D Onneksi mulla nyt on tuo ISO Micmacin laukku nii sinne oikeesti mahtuuki jotai, oon huomannu etten enää pahemmi pienemmil pärjää :D




Miu luottohuulirasva <3



Mitäpä tässä muuta, joulu tulee <3 Värjäsin lauantaina hiukset vaaleemmiksi ja kivat näistä tuli :) ei kauheesti eroa mut sävy kirkastu ja sitä rataa.

Oli pakko käydä ostaa kunnon herätyskello ku kahtena aamuna viime viikolla nukku pommii :D


On ne vähä blondimmat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti