sunnuntai 25. marraskuuta 2012

joo mä tsiigaan ulkomaan kuvia, vertaan niitä ja mun paleltumia

Äää, mulla on oikeesti hirvee hinku päästä ulkomaille. Opiskelemaan sinne haluisin ainakin, mutku ei oo varaa. Lottovoitto sopis tähän hetkeen just sopivasti. Mä oon niin kyllästynyt tähän kylmyyteen ja sateeseen. Tää Suomen ilmasto on niin masentava, arg. Sataa, sataa, sataa ja on kylmä. Ja lumi, hyi. Talvet on ihan kamalia, ja kesät vois olla jopa lämpimämpii. Jos Saaran porukat lähtee nyt sit kesän jälkee johonki, ni pääsen mukaa WHIIHII.

vihaan syksyy.

Saara teki tollasen huonepostauksen, ni päätin tehä sit samanlaisen :) Eli mun huone rempattiin tos vuos sitten varmaankin, tyytyväinen oon. Ite sain valita värit ja kalusteet ja tapetin. Lattian oisin halunnu valkoseks, mut siihen iskä ei suostunu. Mua häiritsee tossa toi punanen tuoli, mut en kuitenkaa haluu viedä sitä pois, koska se toimii niin hyvin pöytänä tossa peilin luona.


huomatkaa, et oon aamulla hienosti pedannu ton sängyn ... not

julisteita, julisteita. 

tos peilin ympärillä on about 50 pikkukuvaa, suurin osa Justinista. On siellä 3 Jeydon Walenkin kuvaa :)

siinä toinen puoli mun huoneesta. Ton Justin-taulun sain rippilahjaks serkun vaimolta :) kiitos, Heta !
noi mun hyllyt on tosi sotkuset, mut ei ne kyl ikinä siistinä pysy, vaik siivoisinki ne.

tää tapetti, aaaah sain iha ite valita :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti